fredag, maj 19, 2006

"Broccoli" solar sig i glansen från sin långa solros

Här kommer en lägesrapport från den potentielle vinnaren och storheten själv, Thomas "Broccoli" Johansson. Efter en lång och hård odling i köket som har kostat mig många timmar och dagar så har det gett resultat. Min numera halvmeters solros växer som en giraff i strävan efter att nå solens få strålar som letar sig in i min gigantiska etta i skuggan av de övriga hyreshusen. Giraffen kallad, kommer tack vare min omsorg att klättra högre upp i hopp om att plocka hem guldet i detta solros-vm år 2006. Mina enträgna odlingsegenskaper har också lett till en annan glassig sida av denna tävling, det är storleken som betyder allt.
I min iver av att vinna denna tävling och till bekostnad på diverse familjekonstellationer i form av singel för att optimera min framgång i tävlingen så har det dykt upp en icke önskvärd men dock, en behaglig situation som mången kändisskap har fått drass med. Flickorna flockas runt omkring mig som myggsvärmar i midnattssolen. För att tiden ska räcka till har jag dock valt att inte skriva några autografer men för mina övriga deltagare så kan jag göra ett undantag utifall sådant skulle önskas.

Kort rapport från Broccoli, må solrosarna vara med er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser ut att ha en otillbörlig greppposition på bilden...