torsdag, maj 18, 2006

Problem i drömfabriken - Så klarade jag biffen

Med vetskap om att jag är ny i odlingsgemet så föreföll min taktik med multipla batchar dvs många frön och krukor varit en lyckad taktik. Efter att ca 30%-60% har förvandlats till självmördare och försvunnit så har jag byggt en ny drivbänk och flyttat upp de ljustörstande stackarna till en mer belyst plats. Nu frodas de små liven åter och ni skola frukta Johans återkomst.

Med detta sagt, slänger jag ut en ny utmaning vad gäller squash, jag har tänkt donera ett fint pris till den som har odlat den största (icke köpta) squashen i sommar. Oturligt nog verkar det som bara jag har satt squash men det innebär ju iofs att jag är rätt säker på att ta hem priset.

Slutligen uppmanar jag er andra i all enkelhet att ta en mer aktiv roll i detta forum. Jag förstår att det kan kännas tungt att komma på något att skriva nu när alla "slå sig på bröstet, jag tror jag är bättre än Johan, än fast jag inte har en chans"-tendenser har upphört.

P.s Att Öviksborna skola vara törstiga är ett påstående som lokaltidning tar på största allvar.
Så här såg deras senaste nytt nyhet ut tidigare i veckan:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har för mig att jag redan vunnit squashdrabbningen vi hade i förra veckan. Var det inte så ? :)

Anonym sa...

Ps. Aaaaaah...öppet mål

Anonym sa...

Det som skiljer mänskan från sin hund är att hunden har längre tunga. Sluta vara "huönnit" =)

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»