torsdag, maj 11, 2006

Grabbarna i Maiden odlar solroser de med


Bäste kombatanter,
efter maanga avundsjuka "Jantelaga-mässiga" paahopp har jag bestämt mig för att ta mina Tschernobyl-Solroser ur tävlan. Flera deltagare har utanför bloggens forum anklagat mig för att fara med osanning och menar paa att mina solroser är falska. Jag har kallats "solrosskändare" eller "ljug-Pelle", bara för att nämna naagra av de mer rumsrena smädelser so jag faatt utstaa.

Detta har varit en tung period för mig och det gick saa laangt att jag periodvis övervägde att hälla Klorin i mina odlingar och bryta helt med detta VM. Som ett sista försök till att finna vägen tillbaka till solrosintresset besökte jag grabbarna i Maiden paa deras solrosgods i Yorkshire, England.

Vad som sas vid detta möte kommer jag tills vidare haalla privat. Kanske kommer delar av samtalen att publiceras paa denna blog vid ett senare tillfälle och fraagor som varför Brucan haller en fackla i handen besvaras. Vad som är viktigst är att jag aater börjat vattna mina skyddslingar och är segerlysten.

Herr T

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ibland behöver även den mest trägna lite ny inspiration för att återfå kämpaglöden. Det är bara att bryta ihop och komma igen!

Anonym sa...

Hmm, bilden ser fejkad ut...jamenar en så ful jacka

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

lart mycket

Anonym sa...

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-mallassaugs