torsdag, maj 04, 2006

Vi är inte ensamma om att brinna för en säregen konstart


Bäste Solros VM deltagare.

Ibland kan jag känna att min hobby tar över och mitt intresse för solroser gaar överstyr. Jag maaste bara lukta paa dom, känna paa dom och...etc. Ja, ni känner säkert igen er.

I stunder som dessa daa mina anhöriga tycker jag är märklig och inte verkar förstaa undrar jag: Finns det andra med liknande passioner som laater sig uppslukas och genomsyras av en konstart?

Gissa om jag fann tröst daa jag som av en händelse (utan att använda sökord som nakna kvinnokroppar eller obcena bilder) snubblade över denna hemsida uppenbarligen skapad av naagon som liksom jag brinner för en säregen konstart.
Detta är bildkonst och ingen snusk! (www.womeninwaders.com)

Herr T

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,Ha, hightech, vad fick du i royalty?? Dela med dig till dina solroskompisar så åker vi till Jemen!!

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»