onsdag, maj 03, 2006

Presentation av deltagare 5


Namn: Herr T

Född: Med bigge hinnerna i den Skaanska bördiga myllan!

Bor: Har placerat sig i centraleuropa. "Om man tar Solrosuppdriving seriöst är det en fördel om man befinner sig laangt fraan polcirklen"

Bakgrund o Meriter: Kom in lite sent i tävlingen paa ett wildcrad fraan Sicilianska öppna Solrostornamentet, Hedersdoktor vid Lantbruksskolan i Alnarp, Upphovsman till Heliantus Fallus "Det mer erektiva solrosvalet", Besitter flera förtroendeposter inom Lantmännens Riksförbund varav speciellt värt att nämna är den prestigefyllda posten som Maskfarmarnas Ombudsman. Deltagit i flertalet avsnitt av "Mitt Hem och Min Trädgaard" som sakkunnig inom solrosologi.

Styrka: Det geografiska läget med omaatlig tillgaang paa Alpluft, Alpvatten och Sol.

Kommentar inför tävlingen: "Jag har hört ryktats att vissa deltagare begagnar drivhus. Detta borde jämställas med doping i ett Solros VM! Jag undersökte möjligheten att införskaffa ett saadant eftersom regelverket uppenbarligen är slappt! Jag fann bara ett företag som saalde dylika tingestar. Det ligger i Norrland och leverer bara saa laangt söder som till Dalälven. De menade att det inte finns naagon marknad längre söder ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men dra me bakänges på en drög
/Olof Palme

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ja, du har då valt en smickrande bild :)