måndag, maj 08, 2006

Veni Vidi Vici!


Här har man knappt hunnit faa fröna i jorden förän det är dags att skörda!

Redan efter ett dygn staar de Tschernobylsa solroserna idagen och blommar gör de dessutom! Nog för att jag hade väntat mig att dominera men inte trodde jag väl att Olegs lovord skulle införlivas saa snart. Jag maaste medge att utan min paalitliga underleverantör, av de speciellt utvalda solroser som stog alldeles vid reaktorhärden daa det begav sig 86, skulle detta aldrig varit möjligt. Tack Oleg det var värt varenda Rubel, Da Da Da!

(Blommorna uppmäter ca 30 cm och visas här i skala 1:1 till ett paket utgaangen mjölk)

En smaatt övermodig Herr T

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dom verkar växa lite ojämnt

Anonym sa...

Du, ä, ööö, hörrö, de där är inga solrosor, de ä ju tulpaner ju!!

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»