söndag, maj 21, 2006

Jochen rapporterar: temporär setback















Under Bosses födelsedagsfest i lördags, även känd som detta årtusendes mest rejäla backanal, drabbades jag av ett smärre problem. Mer specifierat så kommer förmodligen varenda Helianthus annuusjäkel kola. Detta på grund av att mina präktiga växter tyckt att det var ett sånt hiskeligt drag i den sydöstra fönsterregionen av zon 11D.

Bilden ovan visar hur jag hittade mitt personliga ledarexemplar på söndagmorgonen, slokande, tärd och allmänt försvagad. Tragiskt men dessvärre sant. Misstankar om sabotage och otillbörliga dryckesuppmaningar riktas naturligtvis mot de akademiledamöter (1, 2, samt 3) som vistades i min bostad under lördagskvällen. I god tro lät jag dem hållas; detta misstag kommer naturligtvis inte att upprepas.

De nya exemplaren kommer att sättas på strikt diet och vaktas av personal från G4S, så de inte utsätts för samma lumpna behandling. Var förvissade om detta.

/Jochen

4 kommentarer:

Tha BossMack TopSoil sa...

Good Post.

Anonym sa...

Ö, var dit min öl for, tyckte att den tog slut lite för fort..scchkål!! :-)

Anonym sa...

Man kan inte annat än beklaga spektaklet. Kunde du inte åtminstone bjudit faanskapet på en snaps så han piggnar till igen?

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»